Werkwijze

Omdat ik graag zsm bij de oorzaak van jouw klacht(en) wil komen start ik bij voorkeur met een EMB test. Dit is een zeer uitgebreide bloedtest die inzicht geeft in jouw gezondheid.

Have you been suffering from vague complaints for a long time? Then schedule an appointment at Praktijk Vitaal!

Nadat je een afspraak hebt gemaakt via de online planner op de website of telefonisch/per mail, ontvang je van ons een aantal vragenlijsten die je mag invullen. Ik bestudeer deze voorafgaand aan onze afspraak, zodat ik tijdens onze afspraak gerichte vragen kan stellen.

Tijdens een eerste consult stel ik je vragen om zo dicht mogelijk bij de oorzaak van je probleem te komen. Ik bespreek uiteindelijk wat mijn bevindingen zijn en wat belangrijke vervolgstappen zullen zijn. In sommige gevallen bestaan vervolgstappen uit nader onderzoek. Denk hierbij aan bloedonderzoek en/of ontlastingsonderzoek.
Vaak start ik met een plan van aanpak; je krijgt adviezen mee m.b.t. de juiste keuze qua voeding, tips qua bewegen en eventuele. inname van supplementen. Al deze adviezen krijg je door gemaild met foto’s van producten die voor jouw onbekend zijn. Zie het als een soort online boodschappenlijst.

Een eerste consult

duurt 60 minuten

Voeding kan een geneeskrachtige werking hebben. Enkele ziekten kunnen middels een dieet worden genezen, met andere woorden te worden behandeld. Toen de chirurgie en geneesmiddelen werden ontwikkeld trad dit idee helaas naar de achtergrond… lees meer

1e consult

Max 60 min €110,-
incl voedingsadviezen Book nu

Kort consult

Max 30 min €55,- Book nu

Lang consult

Max 60 min €100,- Book nu

Vergoeding via de zorgverzekering is mogelijk, mits u aanvullend verzekerd bent voor alternatieve geneeswijze.

Bij Praktijk Vitaal Oisterwijk staan we voor kwaliteit en professionaliteit.

Heb je een klacht met betrekking tot de de behandeling of de therapeut? Laat het ons dan weten. Wij zoeken graag met samen met jou naar een oplossing.

Komen we er samen niet uit? Dan is het mogelijk om je klacht bij een geschilleninstantie voor te leggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met jou naar een oplossing van je klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. Als de bemiddeling niet is geslaagd, kunt je besluiten je klacht in te dienen bij de Stichting geschilleninstantie KAB.